Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

BEAUTYTESTBOX


hellooooo!!!

Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για τη συνδρομή μου στο beautytestbox.gr .Είναι ενα site που κάθε μήνα μας δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάζουμε κάποια επώνυμα προιόντα ομορφίας!Σε κάθε beautybox υπαρχουν 6 προιόντα ομορφιάς και ένα δωράκι απο την εταιρία.Και τώρα θα μου πείτε που ξέρουν σε ποιους απευθύνονται τα προιόντα για να στείλουν τα κατάλληλα? Απλά σημπληρώνετε μια φόρμα με τα στοιχεία σας και τις προτιμήσεις σας και αναλόγως σας στέλνουν!!Η κάθε μια από εμάς κάνει όποια συνδρομή τη βολεύει (10e το μήνα,30e για τρεις μήνες,55e για έξι μήνες ,100e για δώδεκα μήνες ) ανάλογα τη συνδρομή σας κάθε μηνα θα σας έρχεται ενα beautytestbox!!!!!! Εγω έκανα για δοκιμή την πρώτη και σήμερα ελαβα το πρώτο μου beautytestbox!!


 Λοιπόν τα προιόντα που μου ήρθαν ειναι:

1. NAIL STRENGTHENING OIL NATURAL PRODUCT ΑΠΟ IKAROU
2.NOURISH CONDITIONER ALL HAIRS TYPES ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΛΑΜΞΗ ΑΠΟ GREENYARD
3. ΥΔΡΟΛΙΠΙΔΙΚΗ ΚΡΕΜΑ GEHWOL MED
4.KΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ SANS SOUCIS BOTANICALS AND MINERALS COSMETICS
 5.COCONUT CREAM BATH ΑΠΟ ΤΗΝ AZADE NATURAL COLLECTION 
6.MIA ΛΕΥΚΗ ΣΚΙΑ ΣΕ ΣΚΌΝΗ GLITTER & SPARKLE  ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ SPLASH

 και το δωράκι μου από την εταιρία ειναι:


είναι μια πολύ καλή επιλογή για να δοκιμάσετε καινούρια προιόντα ομορφιάς!!!!!!!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!! 

6 σχόλια: